قالب وبلاگ خیابان های نورانی توضیح



همه چی از** لعیا زنگنه**

بیوگرافی و فیلم های لعیا زنگنه

 

دوستان من ترجیحاً یه توضیحی بدم.

 

تو کامنت ها بعضی ها صحبت هاشون با خانم زنگنه رو به من گفتند.

 

متاسفانه خانم زنگنه نه تنها مدیر وبلاگ نیست،بلکه حتی بعید میدونم از حیات چنین وبلاگی حتی با خبر باشند.

 

و در آخر این که من خانم زنگنه نیستم و تنها یک طرفدار ب اسم آرمان رستمی 24 ساله هستم.

 

ببخشید وقتتون رو گرفتم حالا شما رو دعوت به مطالب روبه رو میکنم اخباری از خانم زنگنه ک رو به رو پیشکش شما کردم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت12:54---20 مرداد 1392
ببخشید شما با امیر حسین رستمی نسبتی دارید ؟
پاسخ: نه مینا خانم نسبتی ندارم. اما خودم بازیگر تئاترم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392ساعت 17:49 توسط آرمان رستمی|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com