قالب وبلاگ خیابان های نورانی نظرت!؟



همه چی از** لعیا زنگنه**

بیوگرافی و فیلم های لعیا زنگنه

نظر شخصی تون راجع به خانم زنگنه چیه!؟

 



نظرات شما عزیزان:

لعیا
ساعت21:42---11 فروردين 1394
سلام،خانم زنگنه من عاشق شمام آرزومه شما رو از نزدیک ببینم ولی.....دووووووستون دارم زیادی

nastaran
ساعت16:25---12 مهر 1392
سلام.وبتون عالیه.من خانم زنگنه رو واقعاً دوست دارم.بازی هاشون عالیه.

راستی به وب من هم بیایید در صورت تمایل لینکم کنید.
پاسخ:بله حق باشماس بازی هاشون عالیه متشکرم که نظر دادید.. حتما با افتخار لینک میشید.


آرزو
ساعت21:53---8 مهر 1392
سلام خانم زنگنه من خیلی دوست دارم باشماازنزدیک هم صحبت شم
پاسخ:سلام خانم آرزو ... بهتره بدونید که خانم زنگنه ممکنه حتی از وجود این وبلاگ هم مطلع نباشند!!! ماهم خوشحال میشیم با ایشون از نزدیک حرف بزنیم اما خب متاسفانه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392ساعت 16:3 توسط آرمان رستمی|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com